روستای اندریان
روستای اندریان
شناساندن زادگاهم و نظراتم

 

در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست مادرم! دعایم کن که با دعایت ، دلم خانه دردها نیست عزیزترین عزیزانم ، روزت مبارک . . .

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست  . . .

 ننه جون خیلی آقایی.... از ته دل دوستتتتتتت دارم!!!

 مادر خوبم :به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود

 روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . .

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است . . .

 مادرم دوستت دارم ، روزت مبارک

هنوز هم در پی گذشت سالها تن خسته من گرمی نوازش تورا می خواهد. دوستت دارم مادر

                                            

ای مادر عزیز که جانم فدای تـــو

                                            قربان مهربانی و لطف و صفای تو

 هرگز نشد محبت یاران و دوستان    

                                            همپایه محبت و مهر و وفـــای تو

                                روزت مبارک

مادر! در ستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود

 و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت. روزت مبارک

                                           

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند

 و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

 مادر عزیزم روزت مبارک


نظرات شما عزیزان:

محمد یاری اندریان
ساعت13:54---13 مرداد 1392
خیلی عالیییییییییییییی
پاسخ: ممنون از تشریف فرماییتان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس"مادر" روزمادر", توسط امیر حدادان |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.